۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۲۲:۰۴

در گفتگو با مهر اعلام شد:

زمان برگزاری همایش فعالان فضای مجازی لرستان/ سخنرانی دبیر شورای عالی اطلاع رسانی

زمان برگزاری همایش فعالان فضای مجازی لرستان/ سخنرانی دبیر شورای عالی اطلاع رسانی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: دبیر همایش مدیران پایگاههای اینترنتی و فعالان فضای مجازی لرستان از قطعی شدن تاریخ برگزاری این گردهمایی خبر داد.

یزدان سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران پایگاههای اینترنتی و فعالان فضای مجازی لرستان اظهار داشت: این همایش 21 اسفندماه سالجاری در خرم آباد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این راستا از دکتر امیر شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و عضو شورای عالی فضای مجازی به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است.

دبیر همایش مدیران پایگاههای اینترنتی و فعالان فضای مجازی لرستان افزود: همچنین یکی از معاونان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان در رابطه با مسائل فنی مرتبط با فضای مجازی و همچنین فعالیتهای این مرکز سخنرانی خواهد داشت.

سهرابی افزود: مدیران لرستانی سایت ها و وبلاگ های فعال و سایر علاقمندان به حضور در این همایش می توانند برای ثبت نام به سایت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان به نشانی www.lrjavan.ir مراجعه و یا با ارسال پیام به رایانامه info@lrjavan.ir اعلام آمادگی کنند.

وی عنوان کرد: این همایش با عنایت نماینده ولی فقیه در لرستان و پشتیبانی برخی سازمان ها و ادارات کل استان لرستان و پیگیری برخی جوانان فعال از طرف مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود.

کد خبر 2000176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha